Călătoriți cu Tarom și doriți să aflați cum să luați legătura cu compania pentru rezervări, informații sau asistență? Fie că sunteți în România sau călătoriți din străinătate, Tarom oferă mai multe modalități de a contacta serviciul lor de relații cu clienții. În acest articol, vă vom ghida prin diferitele opțiuni de contact și vă vom arăta unde puteți găsi birourile Tarom pentru a vă asigura că aveți toate informațiile necesare la îndemână.
Informații de Contact Tarom:
- Rezervări și Informații Generale:
- E-mail: contact@tarom.ro, rezervari@tarom.ro
- Telefon: (004) 021 9978, (004) 0800 500 131
- (TelVerde), (004) 0371 529 000
- Program de funcționare: 08:00 – 22:00, Luni – Duminică
- Agenția Victoriei:
- Adresa: Str. Buzești, Pta. Victoriei, nr. 59-61
- Telefon: (004) 021.2046402/04/08/14, (004) 021.2046412/13 – pentru corporații
- Fax: (004) 021 2046427 / 2046424
- E-mail: reservationvictoria@tarom.ro, rezervari.victoria@tarom.ro, victoria.corporate@tarom.ro, agvictoria@tarom.ro
- Program: Luni -Vineri: 09.00-17.00, Sâmbătă și Duminică: Închis
- Agenția Ticketing Otopeni:
- Adresa: Calea Bucureștilor 224F, Aeroportul Henri Coandă, Terminal Plecări, Agenție Ticketing Otopeni
- Orar de funcționare: 08:00 – 22:00, Luni – Duminică
Aceste informații sunt esențiale pentru pasagerii care doresc să facă rezervări, să cumpere bilete sau să raporteze bagaje pierdute. Pentru mai multe detalii, puteți vizita pagina de contact de pe site-ul Tarom.